Na czas epidemii zawieszamy tradycyjne kursy w naszym klubie, ale chcemy prowadzić podobne spotkania grupowe.
Wystarczy mieć:
- wolny czas w poniedziałki i środy w godzinach 19.00 do ok. 20.00 (maksymalnie 20.15)
- skype'a - będą to transmisje wideo "live" z możliwością oglądania uczestników przez nas - prowadzących a także uczestników miedzy sobą; nie będzie możliwości nagrywania - pamiętajmy o prawach autorskich i o prawie do dysponowania własnym wizerunkiem
- zeszyt do notowania
- trochę miejsca do ćwiczeń (wystarczy okrąg około 1,5 metra, czyli na odległość wyciągniętych ramion), a do ćwiczeń II fazy porodu - kanapa/fotel z możliwością oparcia głowy; wygodny strój (leginsy / dres)

TERMINY: jest to całość, czyli 8 spotkań on-line. Grupa liczy MAKSYMALNIE 10 mam / par
30 marca, 1 kwietnia

 6 i 8 kwietnia,
15 i 16(wyjątkowo czwartek, zamiast poniedziałku wielkanocnego)
20 i 22 kwietnia
ZAPISY: poprzez mail: dp@dobrypoczatek.pl
KOSZT: 200zł za całość
, płatne przelewem w dniu 1-go spotkania (w razie konieczności wycofania się z uczestnictwa - zwrot po 50zł za nierozpoczęty tydzień spotkań)


TEMATY PONIEDZIAŁKOWE
Temat 1
„Kobieta zmienną jest” - czyli zmiany w ciele kobiety w czasie ciąży i podczas porodu. Co z nacięciem krocza? Co tak naprawdę oznacza zdrowe dno miednicy
Temat 2
„Wyprawa w nieznane" - czyli kilka słów o porodzie: co dzieje się z mamą i dzieckiem, jaka jest rola osoby towarzyszącej.
Temat 3
„To znowu ja?” - czyli jak pomóc sobie wrócić do formy po porodzie? Na co zwracać uwagę? Czego nie robić, aby sobie nie zaszkodzić?
Temat 4
„Wielka zmiana” - czyli o rodzinie z małym dzieckiem, o potrzebach nie tylko dziecka, ale też mamy... i taty. Temat ten jest dla nas bardzo ważny, ponieważ często przy okazji fizjoterapii rozmawiamy z rodzicami o emocjach, nowych obowiązkach, podejściu do dziecka, do siebie nawzajem. Spotkanie prowadzi Ania Koszla – nie tylko fizjoterapeuta, ale też absolwentka Studium Terapii Rodzin we Wrocławiu

ĆWICZENIA ŚRODOWE
Nie jest to fitness dla kobiet w ciąży, ale przygotowanie ciała do porodu
A więc: ćwiczenia porodowe, relaksacyjne, przeciwbólowe (rozciągające). W parach: pozycje porodowe, pomoc w I i II fazie szczególnie: jak zwiększyć szansę na poród bez nacięcia krocza. Panów nauczymy masaży, które można wykorzystać nie tylko w czasie porodu. Są też oczywiście ćwiczenia mięśni dna miednicy, trening profilaktyczny (czyli: prawidłowe nawyki w ciąży i po porodzie, aby nie nabawić się przykrych dolegliwości). Wprowadzamy też bezpieczny zestaw ćwiczeń w pierwszych dniach połogu.